Česta pitanja i odgovori
Što se događa nakon što napravim narudžbu na vašoj stranici?
Nakon što zaprimimo vašu narudžbu, provjerit ćemo stanja i cijene te Vam mailom poslati odgovarajuću ponudu ovisno tome koji ste način plaćanja i vrstu dostave izabrali.
Koliki je rok dostave za artikle za koje piše da su raspoloživi u jednoj od poslovnica?
Artikle koji su raspoloživi u našim poslovnicama šaljemo isti dan, tako da su kod kupca najkasnije u roku od 48 sati ukoliko ne bude problema u prometu i dostavi.
Kako mogu znati koje artikle imate raspoložive u određenoj poslovnici?
U svakoj kategoriji proizvoda, s lijeve strane, se nalazi filter proizvoda. Prvi po redu je filter raspoloživosti. Pomoću njega možete odrediti da Vam se prikažu proizvodi koji su raspoloživi u našim poslovnicama ili na Webshopu.
Raspoloživost:
Poslovnica Petrinja
Poslovnica Sisak
Webshop
Što znači ako je neki proizvod raspoloživ samo na webshopu?
Znači da se taj proizvod nalazi na skladištu kod našeg dobavljača te da može biti u našoj poslovnici najčešće u roku od 24 sata.
Koje su cijene iskazane na www.proxima-informatika.hr?
U našoj internetskoj trgovini iskazane su cijene za gotovinsko plaćanje s uključenim popustom od 10%!
Sve cijene iskazane su s uračunatim PDV-om.
Što napraviti ako se uređaj pokvari u jamstvenom roku ?
Uređaj možete poslati u ovlašteni servis ili ga možete donijeti nama pa ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Informacije o ovlaštenom servisu se nalaze uz svaki uređaj, a možete ih pronaći i na našim internetskim stranicma.
Mi ne servisiramo uređaje uređaje koji su pod jamstvom.