Česta pitanja i odgovori

Što se događa nakon što napravim narudžbu na vašoj stranici?

Nakon što zaprimimo vašu narudžbu, provjerit ćemo stanja i cijene te Vam mailom poslati odgovarajuću ponudu ovisno tome koji ste način plaćanja i vrstu dostave izabrali.

Koliki je rok dostave za artikle za koje piše da su raspoloživi u jednoj od poslovnica?

Artikle koji su raspoloživi u našim poslovnicama šaljemo isti dan, tako da su kod kupca najkasnije u roku od 48 sati ukoliko ne bude problema u prometu i dostavi.

Kako mogu znati koje artikle imate raspoložive u određenoj poslovnici?

U svakoj kategoriji proizvoda, s lijeve strane, se nalazi filter proizvoda. Prvi po redu je filter raspoloživosti. Pomoću njega možete odrediti da Vam se prikažu proizvodi koji su raspoloživi u našim poslovnicama ili na Webshopu.

Raspoloživost:
Poslovnica Petrinja
Poslovnica Sisak
Poslovnica Zagreb
Webshop

Što znači ako je neki proizvod raspoloživ samo na webshopu?

Znači da se taj proizvod nalazi na skladištu kod našeg dobavljača te da može biti u našoj poslovnici najčešće u roku od 24 sata.

Koje su cijene iskazane na www.proxima-informatika.hr?

U našoj internetskoj trgovini iskazane su cijene s uključenim PDV-om.
Cijene su iste za sve načine plaćanja!
Kao dodatnu pogodnost, ako odaberete plaćanje po ponudi ili gotovinom, na iskazanu cijenu odobravamo 5% popusta!
Kao dodatnu pogodnost, ako odaberete plaćanje jednokratno karticom, na iskazanu cijenu odobravamo 3% popusta!

Što napraviti ako se uređaj pokvari u jamstvenom roku ?

Uređaj možete poslati u ovlašteni servis ili ga možete donijeti nama pa ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Informacije o ovlaštenom servisu se nalaze uz svaki uređaj, a možete ih pronaći i na našim internetskim stranicma.
Mi ne servisiramo uređaje uređaje koji su pod jamstvom.