Često postavljana pitanja

Da li imate i prodajno mjesto ili samo web shop?
Imamo dva prodajna mjetsta. Sisak i Petrinja. U njima možete i osobno doći te naručiti, kupiti ili preuzetio sve proizvode.

Koliko dugo se čeka na isporuku?
Uglavnom je isporuka isti ili idući radni dan ovisno kada zaprimimo uplatu. Ukoliko ste uplatili prije 12 sati isporuka je u 95% slučajeva isti dan.

Što ukoliko naručen proizvod nije dostupan?
Kontaktirat će Vas netko od djelatnika i ponuditi sličan artikl ili ponuditi povrat sredstava ako ste ih uplatili.

Što napraviti ukoliko je uređaj neispravan?
Uređaj možete poslati u ovlašteni servis ili ga možete donijeti nama pa ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis od strane dobavljača. Mi ne servisiramo uređaje niti imamo bilo što sa popravcima uređaja koji su unutar jamstvenog roka.

Da li mogu zamijeniti LCD ako ima mrtve pixele?
To ne ovisi o nama, već o proizvođaču šta smatra pod neispravno. Ovisi o proizvođaču, modelu, rezoluciji, broju i poziciji, grupiranosti, boji.... Ukoliko smatrate da je LCD neispravan možete ga odnesti i u ovlašteni servis. Pregled ispravnog uređaja se naplaćuje.

Da li slažete konfiguracije po želji kupca?
Da, slažemo konfiguracije po želji kupca. Slaganje je besplatno ako su sve komponente kupljene u Proximi.

Da li ugrađujete komponente kupljene u Proximi-i?
Da, ali naplaćujemo vrijeme servisa, uglavnom pola sata.

Otkupljujete li stare komponente/računala ili ih uzimate pod račun?
Ne.

Ako kupim kod Vas računalo/lapotp da li mi možete instalirati windowse, office...?
Možemo, ukoliko kupite orginalne programe. Ilegalni software ne instaliramo.

Mogu li platiti pouzećem?
Da, ali će vam dostava biti 10,00kn skuplja jer plaćate transfer novaca do nas.